söndag 13 oktober 2013

dåligt

....dåligt med sömn denna natt....vaken sisådär 1000 gånger uppe och vandrat emellanåt....
vaknade för en stund sen. fortfarande ont i hals. täppt i näsan ont i huvudet  ,kanske lite varm....ja jag har nog åkt på en förkylning....tyyyypiskt....jag har INTE tid att vara sjuk ,det går bara INTE.....
nåja klaga gör inte att det blir bättre.... jag gör som vanligt och  biter i hop....
tack för kommentarerna bästa vännen min =).....kul att höra av dig. jag kan förklara vad alla andra gör nångång då vi träffas och kan surra. ingen snö i natt men blåst väldigt mycket....vintern är här om några dagar.
grattis till din lotto vinst.själv hade jag inga rätt på lottot. jag hade gladeligen vunnit drömvinsten 75 miljoner.=)....
 nu orkar jag inte surra nå mer ,ha en fin dag.....hej hej

Inga kommentarer: