torsdag 3 oktober 2013

eftermiddag och kväll

som vanligt har det blivit mest svammel och grejs. tänk så många dagar man slösar bort med en massa svammel ,dagarna blir till månader och år......
pappa var förbi en sväng och drack kaffe och vi surrade lite ,när han drog i väg så for jag ut en sväng på byn ...brr....kyligt ute i kväll det var verkligen inte behagligt med en kvällsprommis.
nåja jag var in på affären och handlade några saker sen gick jag hem. har läst min bok och sett lite tv och grejat sen var jag ut en sväng till och  träffade bästaste vännen och surrade en stund. =)...alltid kul att träffas och surra =)....åter hemma igen så ställde jag mig i duschen för att återfå värmen efter att ha varit ute i kylan. drack en kopp te och åt smörgås.
nu är jag nerbäddad med datorn i knät och sen blir det att läsa en stund innan jag stänger mina två blå.
i morgon jobbar jag inte som vanligt ,då jobbar jag mina timmar med start på eftermiddagen (kl 14-18)....sen har jag helg ,åtminstone ledig på lördag det är vad jag vet än så länge.....
nu säger jag sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: