måndag 28 oktober 2013

mysig ,trevlig ,sällskap ,bästa.......

ja då var jag tillbax här igen.....hmm....men hmm....få se vad skulle jag börja med att surra om....
kvällen blev oväntat mysig och trevlig ,sällskap av den BÄSTA =) och ett par till.....
tro det eller ej jag är nerbäddad ,har inget annat speciellt att göra. skulle vara kul om telefonen ringde =).....
i morgon är det jobb i vanlig ordning 09.30-14 med en kort rast däremellan. har känts bra att vara lite ledig o vilat min värkande kropp lite. dåligt väder = mer värk ,det är den bistra verkligheten.
hmm....jaha...ja vad skulle jag mer skriva....
hörru du ,ja du min  bästa vän var är kommentarerna ?...jag väntar på att få läsa nån kommentar som ger mig ett leende.=)....i går orkade jag inte läsa men i kväll har jag tänkt läsa nån sida i min bok ...
jag hoppas somna och sova gott och inte behöva vakna upp tidigt av en otäck dröm som föregående natt....
sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: