fredag 18 oktober 2013

Te och skorpor

Sitter här nu med en kopp te ( blueberry muffin)  och två skorpor och "paddan" i knät.
Summerar dagen och den har varit helt okej:).
Jobbat mina timmar som vanligt fullt ös och timmarna har sprungit iväg. efter jobbet gick jag förbi in på affären för att handla lite , där träffade jag en kompis som jag umgicks mycket med nått år i min ungdom vi surrade en stund och jag fick skjuts hem med mina matvaror. Köpte ett nytt te som dem gjort reklam om på tvn liptons blueberry muffin , så gott det kan snabbt bli mitt favvo te :)
Jag sprang iväg och köpte mig ett par nya skor när jag hade rast idag på jobbet så fina kängor och väldigt behagliga är dem oxå :)......
på eftermiddagen har jag mest bara svamlat och grejat som vanligt.
Ikväll gick jag förbi garaget och i samma veva kom bästaste vännen och jag blev glatt överraskad :) alltid lika kul att träffa dig min diamant kram till dig.....en helt oväntat bra kväll , vill ha fler trevliga , mysiga och underbara kvällar.
Nu ska jag dricka mitt te medan jag ser lite tv......hej hej

Inga kommentarer: