tisdag 8 oktober 2013

mys jobb och svammel

en mysig morgonstund fick jag innan jag knatade iväg på jobbet strax efter kl 09.00. jobbat mina timmar i full fart och sen när klockan var strax efter kl 14 knatade jag hem ,ställde mig i duschen bytte kläder och i väg upp på byn för diverse ärenden innan jag for hem så var jag in på affären för att handla. det blev en tung påse att ta sig hem med på cykeln , men jag klarade det. =)....handleden höll på att gå av pga påsen , men ingen ide' att klaga.....
kom hem och Oscar hade somnat i soffan och jag for ut en sväng hem sen en sväng ut en till sväng och sen hem igen....eftermiddag och kvällen har jag rantat och svamlat mest.
träffat bästaste vännen och surrat =) ,mysigt som alltid....tack för ditt sällskap min diamant =)....
när jag kom hem strax före kl 21 så tvättade jag håret och sen kokade jag mig en kopp te och satt mig ner en stund i soffan för att slappa och se tv.....
en stund senare ligger jag här nerbäddad ,känner mig lite trött ,slö och värk.....nu blir det blogga sen läsa en stund.......
i morgon är en ny dag och jag är LEDIG  hela dagen och vad ska jag då hitta på ?...hmm....nåt måste jag ju göra för att få tiden att gå......nåja nu säger jag som jag brukar sov gott och dröm sött...



Inga kommentarer: