onsdag 2 oktober 2013

sömnbrist ,värk och överraskning

..eftersom jag fick lite sömn förra natten hoppas jag på mer sömn denna natt.
sömnbristen och värk har gjort mig disträ ,dagen har flutit på sisådär.....jag har kommit på mig själv med att jag haft tankarna på annat håll.....efter att ha jobbat mina timmar så gick jag hem och när jag kom hem fick jag en mega överraskning som gjorde att jag fick känna mig värdefull och det fick mig att må bra och samtidigt fylldes mitt energiförråd på. =) TACK min allra bästaste vän för att du finns i min närhet. =)....påminner dig om att du är guld värd kram till dig.
sen på eftermiddagen drog jag ut på byn för att göra diverse ärenden. fullastad med nya grejor från jobbet for jag så hem igen....=)....med mig hem hade jag en ny lampa till vardagsrummet och pynt till min balkong. lampan fixade jag att hänga upp själv =)....jag är ju faktiskt ganska duktig ,men jag måste erkänna att armar och nacke fick lite stryk av att hänga upp lampan men den hänger där och jag är nöjd =)....och äntligen har jag gjort höstfint ute på balkongen och jag är så nöjd. =).....
när jag fixat och grejat så åt jag lite och vilade i soffan framför tvn. sen tvättade jag håret och kort därefter for jag ut en sväng för att surra med bästaste vännen....=)...en kort stund senare var jag åter hemma. har sett bonde söker fru på tv4....och nu är jag megatrött och slö så det blir bara att slappa och läsa bok resten av kvällen om inget annat kul händer....=)....shit pommes frites ,jag ahr ju glömt kolla lottot ..hmm....jaja...orkar jag inte kolla det i kväll så gör jag det i morgon......
nu blir det att läsa bok tredje delen av femtio nyanser.....
sov gott....

Inga kommentarer: