måndag 14 oktober 2013

ingen ide' men ändå....

ingen ide' men ändå tänkte jag klaga en aning......
fortfarande förkyld ,ont i bihålorna ´,ont i huvudet deluxe ,ont i halsen och febern har nog kommit tillbaka...det går tungt ,försöker ändå leva efter bästa förmåga ,inte känna efter för mycket men det är svårt att le och vara glad .....
konstaterar att det är lätt att föda barn i jämförelse med att vara så här risig....
nåja inget mer klagande för det blir ju inte bättre för det.....
idag jobbat som vanligt och sen var jag på ett möte i eftermiddags....
kom hem och tog en het dusch länge fick strålarna värma min kropp.....försökt vila lite....
har varit i väg bort en stund till pojkarna i garaget ,det gjorde mig lite piggare för en stund. tack bästa vännen min för att jag fick följa med =) det var guld värt.
bamsekram till dig....
snart är det dags att dra täcket över huvudet och hoppas sömnen ska infinna sig nångång under natten.....men först en lässtund ....sov gott

Inga kommentarer: