måndag 7 oktober 2013

på cykeln

var som sagt eller rättare sagt är rastlös.......
hoppade upp på cykeln och trampade i väg ut på byn för att få lite luft och samtidigt posta ett brev och göra av med lite energi....
mötte några "boys" det blev surr en stund sen trampade jag vidare och en stund senare var jag åter hemma.....rastlös.....hmm....har grejat lite och sett tv. resten av kvällen ska jag slappna av med min bok och jag hoppas min telefon ringer för då skulle jag bli sååå mega mycket glad =).....
i morgon är det jobb som vanligt och jag börjar då 09.30. sen har jag inget inplanerat men jag ska väl kunna hitta på nåt att fördriva eftermiddagen och kvällen med hoppas jag.....
skulle vilja få upp min spegel på väggen för att slippa  sitta på golvet när jag fixar håret och sånt.....måste klura på hur jag ska bära mig åt att få upp den på väggen ,vad för grejs som behövs för att fixa det.....
nåja jag kommer nog på en lösning ,allt går att lösa på ett eller annat sätt......
nu dags för femtio nyanser......sov gott

Inga kommentarer: