söndag 20 oktober 2013

Solsidan och nu....

Ja då har ja precis sett solsidan på TV4 och vad ska jag nu hitta på?
Jobbat denna söndag och efter jobbet knatade jag hem och ställde mig i duschen då jag precis klivit ur duschen  så ringde telefon :) glatt överraskad  blev jag...... Gillar att bli överraskad av dig  tack bästa vännen för att du finns och förgyller mitt liv:) stor varm kram till dig:)
Resten av eftermiddag/kvällen har jag mest bara svamlat. Spelat Bingolotto , ingen vinst. Funderar på vad jag nu ska göra.  ....sitter här i min ensamhet . Oscar kommer till mig i morgon efter skolan. Imorgon är det jobb och jag börjar som vanligt 09.30 sen ska jag i väg på ett möte och är nog hemma strax före kl 15.
Nåja nu är det söndag kväll och det är snart spårlöst på tv7.....då har jag ju i alla fall nåt att göra den närmaste timmen.....hej hej

Inga kommentarer: