söndag 6 oktober 2013

Jahapp

Jahapp då var jag här.
Vilken morgon , den blev verkligen mysig .:) såna morgnar önskar jag mig fler av. Om jag själv fick välja skulle jag vilja ha såna  mysiga morgnar varje dag året runt livet ut....:).....
Den här dagen har varit helt okej ,jag har haft sällskap av bästa vännen ,TACK för att du gjort min dag till en bra dag.
På eftermiddagen blev jag ensam som vanligt , tråkigt.....:(...
Fick skjuts ut på byn för att köpa pizza och handla några saker och sen for jag hem för att käka. Nu är det tidig kväll och här sitter jag ensam under en filt i soffan och fryser. Tvn surrar och jag har tänt några ljus.
Det blir väl en TRÅKKVÄLL  igen. Jag hoppas nåt oväntat kul händer så att jag får annat att grubbla på....:)
Jag har skaffat mig en Bingolott och har jag inget annat roligare att göra så kan jag ju alltid spela.  Blev så glad när jag tidigare i veckan upptäckte att de visar sjuan gratis ..... En till kanal på tvn och lite fler tv program att se :)
Brrr.... En kall dag ute , det är tråkigt för hade det varit varmare så hade jag nog tagit en långprommis.... Nu ska jag sluta surra och lägga i från mig "paddan"  hej så länge....

Inga kommentarer: