torsdag 31 oktober 2013

Rantat och grejat

Så blev det kväll och vid 17.30 ringde telefonen och på andra sidan luren kunde jag höra en ljuvlig stämma :) ,blir alltid så glad att höra av dig bästa vännen min :). En stund senare drog jag iväg med bästa vännen :).....åter hemma vid 19 ensam slog jag mig ner med en kopp kaffe i soffan.
Behövde göra en ny programuppdatering på telefonen , det tog länge innan det var klart ( 45min) och jag kunde använda telefonen.
Skönt nu är den uppdaterad  och jag får vara nöjd tills jag får min nya telefon i början på december. :)...
Oscar kom hit och vi for ut på byn en sväng in på Radiohuset , förbi mitt jobb och sist var vi in på Coop. Ganska precis kl 21 var jag åter hemma nu slöar jag i soffan dricker en kopp te och har ätit en macka.
Åååhh hoppas telefonen kunde ringa....:)
I morgon är det fredag och dag före röd dag affärerna stänger tidigare. Jobbar 10.30-15 då stänger vi för dagen.
Nu ska jag inte surra mer ....hej hej

Inga kommentarer: