tisdag 29 oktober 2013

Ja då...

Ja då sitter jag här i soffan med "paddan" för att skriva några rader.
Tvätten är hämtad från tvättstugan och jag har varit ut en sväng för att handla och hämta ett paket.
Jobbat mina timmar sen hem och ner i tvättstugan. Tvättade kläder och hängde tvätten på tork sen drog jag i väg med bästa vännen. Full fart från morgon till kväll:) kul.
Så himla kul att få dra iväg med dig bästa vännen min. Jag följer dig vart än du far när du vill  ,det vet du.....ring när du vill . Hoppas din kväll är bra.
Vad jag mer ska göra ikväll vet jag inte , skulle vara så himla kul om nåt kunde hända så att jag får nåt att göra ett par timmar.
När jag var ut på byn så lämnade jag in 2 kenorader den enda vinsten blev en frispelrad:(.....
Det är ju omöjligt att vinna .....
Hej så länge.....

Inga kommentarer: