lördag 1 augusti 2009

lördag morgon


...klockan är 09.50 ,jag vaknade 09.15. hade svårt sova i natt p g a värk känner mig inte utvilad. det har regnat ganska mycket denna natt. nu är det inget regn men mulet få se om det får vara uppehåll. få se vad vi hittar på att göra idag ....skulle behöva ner på byn ...om jag orkar.....

tack för din kommentar anonym ja hur gick det med loppisen blev ni av med mycket där? ni har säkert loppis idag oxå , eftersom det inget regnar. om jag får välja så kommer vi inte på loppisen det har gått så mycket pengar redan och semestern är inte slut ännu....skulle behöva vinna storkovan jag med..... jag hoppas du får vinna på lottot i kväll fattigstackare....haha....nu ska jag dricka kaffe och förhoppningsvis blir jag piggare av det. hoppas det blir en regnfri dag kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej på dej ja loppisen gick bra vi fick in ca 4000 kr så nu har jag till mat ha ha har nyss ätit blodpudding men båten gick inte o inte fjärrljusen heller konstigt kan man ju tycka men fiske sakerna var väl mest poppis verkade som men man blir trött två dar i rad vi får höras här sen ikväll