lördag 1 augusti 2009

lördag kväll




och klockan har hunnit bli 22.05 och här sitter jag i lugn och ro. pojkarna är ute och roger är på vindan och ser på tv......om han inte somnat....haha...tyst i huset är det iaf. vilken regnig dag ...en inomhus dag har det varit och jag har haft fullt upp.timmarna har bara rusat i väg. jag har städat , tvättat kläder , bytt gardiner och sen så hittade jag ett tyg så jag sydde 2 gardinlängder av det och vips har jag nya gardiner till lillemans fönster.... då jag var färdig så var klockan närmare 19 och jag hade inte lagat middag så det var bara att ställa sig vid spisen för att skala och klyfta potatisen och roger fick grilla kotletter ute på grillen. mums det blev en god middag om än lite sen.....haha.....jag har verkligen varit duktig idag och det känner jag för min kropp värker undrar hur jag kommer att sova denna natt......hmm....jag kanske är som en zombie i morgon ....flera nätter i rad utan ordentlig sömn är tungt.


jag har köpt 5 nya cd skivor och då passade jag på att lyssna på musik medan jag har "fejjat " med allt idag. otroligt bra musik jag köpt....kul.


oops jag har ju glömt kolla kenot...hmm jag kanske vunnit....vore inte så dumt med en vinst. tack anonym för din kommentar. hmm.....då du sålt och fått in så mycket pengar på loppisen varför äter du fattigmans mat....du har säkert råd med en köttbit....hahaha. eller är du snål???...har du kollat lottot ? nu ska jag lämna datorn för en stund , ha en fortsatt fin kväll/kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej igen du säger att det regnat vi har inte sett en droppe regn idag men man har hört det regna runt omkring kanske man kan hitta en köttbit i grannens komposthög så man får proväta kött ha ha kom just hem från markströms kjell var på loppisen båda dagarna så jag surra länge med han trevlig lirare det där han verkar alltid glad påmminer om dej full fart jag skriver imorrn igen sovgott