måndag 10 augusti 2009

måndag klockan 17.10
















klev upp 08.15 för att åka ner på byn ,hade några ärrenden att uträtta. jag gjorde mig klar och väckte pojkarna som var trötta. vi åkte hemifrån ca 10.20 och när vi kom hem hade klockan blivit 14.30....flera timmar på byn.....jag har varit till sjukgymnasten ,frissan( medan jag var hos frissan var pojkarna och käkade lunch på grillen) och hälsat på en kompis. när vi var på byn började åskan mullra och det började ösregna och vi blev tvungna att vänta till regnet hade lugnat sig innan vi sprang till bilen och åkte hem. det är gott att komma hem. jag har lagat middag : potatis fiskpinnar och löksås mums.....nu ska jag nog mest bara slöa resten av denna dag. i går var vi ut på träsket och svalkade oss i båten och jag fick prova köra båt, kul nu tror jag att jag kan det oxå.....haha....i går kväll hade vi främman av våra grannar ,kul att få bjuda på nybakat fika (sockerkaka och chokladbollar). senare på kvällen var jag tvungen att stänga av datorn för åskan mullrade och det regnade ,det var tråkigt för då kunde jag inte blogga nåt....snyft.....nu ska jag dricka kaffe och ta det lugnt ,ha en trevlig kväll /kram

Inga kommentarer: