torsdag 6 augusti 2009

torsdag 09.50







och jag klev ur sängen strax efter 08.00 ...trött så ini vassen....haha...försöker att kliva upp tidigt när solen är framme. dagen ser ut att bli kanon även idag och jag njuter för fullt. ska snart ut och sola. jag har skjutsat anton ner på jobbet ,så nu är det bara jag och lilleman hemma. vi ska nog mest vara utomhus och kanske tar vi en promenad, det beror på vad han känner för att fördriva denna dag med.i går kväll var vi ut och promenerade jag och pojkarna ,inget fiske blir det när det är såhär varmt. men jag klagar inte är glad varje solig timme vi får....haha....när det blir sämre väder har jag en hel del uppgifter att ta tag i. minuterna går och nu ska jag sola hej så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

god morgon på er ser god ut ha ha bullarna var kanon jag slöar mest o ligger i poolen nån liten bärgning har det varit ganska skönt att det inte händer nå men man vet ju aldrig ska fara o bada nu på ett tag längtar efter fiske men det är så varmt hörs sen idag