onsdag 5 augusti 2009

tredje soliga ...











dagen och jag njuter av att få va i min vän solen....haha....hade tid hos min massör 12.20 så lagomt till det åkte jag och lilleman ner på byn. å nu känner jag mig som ny igen. hoppas att jag får behålla den känslan i alla fall nån dag. efter det så var vi på banken sen avslutade vi med att handla hem lite matvaror på ica och hämta ett paket jag beställt från jotex. paketet innehöll bla gardiner och sängkläder.




när vi väl var hemma vid 13.30 tiden så böt jag fort om till bikini och skyndade mig ut i solen. jag har slöat en hel del och det är jag väl värd....tycker jag i alla fall....haha...idag har jag inte gjort nån märkvärdig middag ,ikväll ska vi käka gröt och smörgås. vi tog oss en promenad upp på berget för att se vad våra grannar pysslade med, alltid lika trevligt med en pratstund där...haha....när vi kom hem vid 17 tiden så tog jag en dusch och har legat och sovit en haltimme och hua det var skönt med en liten tupplur. nu är klockan 20 och anton har precis kommit hem och jag funderar på vad vi ska göra resten av kvällen....jag tror anton vill ta en promenad.......solen lyser fortfarande och det är en fin sommarkväll ,ha det bäst sköt om er /kram

Inga kommentarer: