söndag 2 augusti 2009

en solig söndag


å jag vaknade för en liten stund sen ,klockan är 09.30 och inte kan man ju ha sovmorgon när det är sånt här kanonväder....sooooolen lyser så fint och jag blir glad i hela kroppen. jag har sovit bra ändå i natt men känner att jag har mycket värk denna morgon ,men jag ska gå ut i solen och få värma och lindra värken.

klockan blev 00.45 då jag bäddade ner mig . jag och anton satt vid datorn.....haha....pojkarna sover ännu. bara jag och roger är vakna. kaffet är klart och nu försöker jag få i mig medan jag skriver. ja i går kväll mellan 18-19 tiden ösregnade det och åskan mullrade här , ni hade tur med vädret och slapp regnet i går anonym. klart min farbror är trevlig ....hahaha...många i vår släkt är glada ,pratiga och trevliga.....hahaha..... vad vore livet om man inte kunde surra ,skratta och vara glad?? hahaha.....första muggen kaffe jag hällt i mig dax för en till medan jag sitter här och knapprar på tangenterna. hmm.....kanske att jag får med mig pojkarna i båten idag för det kan va skönt att svalka sig på träsket. fiska är inte att tänka på i denna sköna underbara värmen , fisken nappar inget nu. snart är kaffet i min mugg slut och jag ska ut i solen ,ha en skön dag i solen /klapp på kinden

Inga kommentarer: