lördag 8 augusti 2009

en sväng till luleå


har det blivit idag ,trots denna underbara värme. tur det finns ac i bilen....haha... klev upp strax efter 08.00 i morse och gjorde oss i ordning för att åka ut på storheden. roger ville in på biltema och jag tyckte det passade bra att handla på willys. när vi kom dit så gick vi in på lindex ,åå den affären är inte så dum....haha...lilleman hittade ett par jeans och ett bälte ,jag hittade underkläder ,nagellack och ett lipgloss. sen åkte vi in på biltema där handlade vi ,mest roger då....haha....jag ledsnade och gick och köpte mig en varmkorv för att vänta att han hade kollat klart. vi for in på hm och där handlade vi oxå lite ....haha...vi avslutade shoppingen på willys och var hemma igen ca 13.15 ,det tog bara 3.5 timmar luletrippen. väl hemma åkte bikinin på och jag for i väg för att plocka hallon 1.5 l fick vi ihop på ca 40 minuter, då oscar kom och hjälpte mig . nu är jag åter hemma funderar på att sätta mig ute i solen en stund innan jag kokar sylt. roger har åkt till sina föräldrar ,men kommer nog snart hem. anton har varit borta sen i går men är nu påväg hem. middag måste jag nog oxå fixa snart men har inte kommit på nåt bra att käka denna varma dag....jag får väl se vad jag hittar på.

hoppas allt e bra med dig L ,ta det lugnt så du inte bränner dig i solen.....hörs sen /ting

Inga kommentarer: