fredag 7 augusti 2009

kväll hemma kl 21.40


ojj så varmt och skönt det varit denna dag. jag har varit ute mycket. var till vår granne och fick lite datahjälp. lite tvätt har jag tagit hand om ,bakat lite medan oscar lagade middag ,med lite hjälp av mig så gjorde han en plättsmet och gräddade plättar ,bra dem lär sig i tid....haha....under tiden så rörde jag i hop en deg och gjorde tekakor på ett lite annorlunda sett än de jag gjorde i går ,men goda blev dem och det är huvudsaken. jag har hunnit med att vila en stund i eftermiddags. nu i kväll ,fastän dem käkat middag så var dem sugen på pizza roger o oscar så vi beslöt att åka ner så dem skulle få sig en pizza. jag följde med och smakade nån tugga och drack en loka. innan vi lämnade byn sprang vi in och handlade godis ,som oscar ville. anton for i väg till en kompis tidigare i kväll och han sover borta i natt....det är tyst med bara en liten pojke hemma....

resten av kvällen blir vi hemma o tar det lugnt ,jag sitter vid datorn en stund sen ska jag nog kolla lite tv och sticka lite. hej så länge/ting

Inga kommentarer: