måndag 3 augusti 2009

en solig dag..


...till och jag njuter när det är sånt här väder........underbart. klockan är 09.05. jag klev upp vid 08.30 och trött som bara den.....jag och anton satt och spelade på datorn till närmare 02.00 i natt.....gäsp va trött jag är. men man kan ju inte sova bort dagen ,måste ta till vara på alla soltimmar....haha....jag dricker kaffe för att på så vis bli piggare.anton har nyss klivit upp men lilleman han sover gott än. roger är och jobbar. undrar just vad vi ska hitta på idag förrutom att vi ska tillbringa tiden ute , kanske ut och röra på sig ,kanske ta en tur med båten....ja vi får se.....

jag hade tänkt baka ,men avvaktar till senare idag .....

jag vann en auktion på tradera i går kväll...jippiii ett par fina jeans till ett bra pris.....tyvärr vann jag inget på kenot men men jag håvar nog in storkovan snart....haha....

hoppas allt e bra med dig L ,ta det lugnt så att du inte får värmeslag. fiska är inget att tänka på i denna sommarvärme , vi får lov att vänta till svalare väder eller va tror du? nu ska jag leta fram ett par shorts och gå ut ....ha det gott /kramar

Inga kommentarer: