lördag 8 augusti 2009

23.40


...lördag kväll ,det är becksvart ute. sitter här vid bordet framför datorn men snart ska jag krypa ner under täcket...eller inte ....inget täcke om det är för varmt.....i kväll har jag bakat limpor och kokat sylt av hälften av hallonen jag o oscar plockat i dag. efter jag gjort det så har vi varit bort. kom hem vid 22.30. nu sitter jag här och gäspar ,men ville bara skriva av mig lite innan jag stänger av datorn. anton är påväg hem han har varit borta hela dagen förrutom en liten stund då han var hem fram o tillbaka på eftermiddagen. bara han kommer hem så ska jag bädda ner mig. jag hoppas det blir lika fint väder i morgon som det varit idag och flera dagar tidigare...haha....för då ska jag sola. det skulle bli fint om man tror väderprognosen iaf. sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: