tisdag 4 augusti 2009

tisdag klockan är 18


...och solen lyser fortfarande. idag har jag mest slöat på förmiddagen åkte jag till våra grannar för att surra en stund sen jag kom hem därifrån har jag haft främmande, kul att du tittade förbi . hoppas du tyckte om mitt fika L....jag har oxå varit mycket ute i solen .tänk så gott man kan må då det är sommar och varmt ...haha.... när klockan var runt 15 så skalade jag den potatis vi hade hemma för att koka flatpalt och till de stekte jag köttfärs. det blev uppskattat av pojkarna. lilleman har längtat efter flatpalt i flera dagar nu....haha...

min dag har varit bra ,helt okej. jag har försökt glömma bort min värk och stundvis har jag lyckats. efter middagen har jag slappat i hammocken och lyssnat på pojkarna då dem pysslat här ute. roger kom hem för en stund sen så nu har jag lämnat min plats i hammocken för att han ska få vila efter jobbet och maten. snart ska jag gå ut i solen igen. ha en fin kväll /puss

Inga kommentarer: