fredag 7 augusti 2009

fredag morgon, ytterligare en dag med sol....


och jag har varit vaken ganska länge nu ,låg kvar i sängen ett tag innan jag bestämde mig för att kliva upp. när jag vaknade var klockan 07.25 klev upp 08.15 fortfarande dimma ute då,men nu har solen börjat lysa och det ser ut som en "solardag". jag har tagit på mig klänning men jag får nog lov att ta på bikini och hä mig ut i solen ,där mår jag som bäst. har en hel del värk idag.....snyft. lilleman har vaknat , anton och roger jobbar. en dag att bara vara hemma ,fast egentligen måste jag upp till grannen för att få datahjälp. ska ringa och höra om dem vaknat .i dag måste jag komma i håg att spela keno , jag kan ju inte sluta med det ännu...för chansen på vinst ökar ju om jag har spelat......nu ska jag ut i solen ha det så bra och njut av värmen./kram

Inga kommentarer: