onsdag 12 augusti 2009

regnig morgon


och jag har vaknat....första gången jag vaknade i morse var 05.15 men jag la mig och somnade om och vaknade igen för en timme sen (08.50). vilket dåligt väder idag oxå...regn och regn. måndag och tisdagkväll var riktiga oväder kvällar åskan dundrade och det öste ner ,har därför inte kunnat blogga på två kvällar....snyft.....det är ett riktigt inomhusväder denna dag jag kokade saft (essens) i går ,den är söt och god. och jag hann även med att baka limpor under gårdagens eftermiddag och självklart laga mat ,både en enkel korvsoppa och pannkaka. idag ska jag göra lite måsten som alltid ta reda på tvätt ,städa lite och laga mat...denna dag är fullspäckad med måsten men jag måste ta det i min egen takt för jag har rejält med värk....snyft....nä nu ska jag göra lite nytta här jag återkommer senare om vädret tillåter.....ha det bra /kram

Inga kommentarer: