söndag 16 augusti 2009

å så är det sista dagen..


..innan jag börjar jobba....huvva känns oootroligt tungt.....hur ska jag orka ...efter 4 veckors semester . jag har ju vant mig att va uppe till sent , men däremot klivit upp tidigt nästan alla mornar. sovit som längst till 09.00 nån dag. jag tittar ut och ser att det är regnmoln på himlen....hoppas det får va uppehåll och hyffsat väder sista lediga dagen.

i går kväll var vi till våra grannar och surrade bort nån timme....alltid trevligt att besöka dem. vad jag ska göra i dag vet jag inte riktigt ,kan tänka mig att jag inte far så långt hemifrån. städa ,tvätta och lite såna måsten bör jag nog göra fast det tar emot lite måste jag erkänna....haha.....jag har varit vaken nu i 1.5 timme och har hunnit hälla i mig en del kaffe så jag är väl ganska pigg ,men värk har jag som vanligt. kanske tar en halv vilodag iaf....haha..måste kolla om jag vann nåt i går på mina spel....tänk va kul om det slog in en stor vinst.....ha en bra dag /ting

Inga kommentarer: