lördag 15 augusti 2009

en ny morgon


...och jag har vaknat upp till ännu en solig dag ,men tyvärr är det inte just mer än sol för ingen direkt värme är det ute.....jag klev upp 07.15 och då var det inte många plusgrader. huvudsaken är att det är sol och uppehåll. gjorde i ordning lite mat till anton att ta med sig på jobbet ,fastän det är lördag så jobbar killen. oscar kom in från sovstugan för ett tag sen och nu kommer roger stampandes ner ,nu är tystnaden i huset över för denna dag...haha.....

vad som händer den här lördagen vete sjutton ,skulle nog behöva ner på byn sen blir det nog mest att vara hemma ,har tänkt besöka mina goda grannar en sväng ,det var ett par dagar sen dess och nu känner jag mig för att surra bort en stund....haha.....jag ska förlänga mitt keno redan nu så det inte glöms bort...jag vill ju ha möjligheten att vinna en storkova ....haha....hoppas du har det bra och att du vilar för snart äre dax att börja jobba....hua...jag ryser när jag tänker på det.....hej så länge/kram

1 kommentar:

Anonym sa...

det är tungt pust