måndag 31 augusti 2009

ett par veckor ...

...sen jag bloggade. jag har nu jobbat i två veckor och idag började min tredje arbetsvecka. nu börjar man komma i gång känns det som ,trots att det går trögt att kliva upp och hä sig på jobbet ,speciellt tidiga mornar som idag 05.30. visserligen får man gå hem kl 14.30 men man är ju ganska knäckt. i natt har jag sovit huvva lite max 3 timmar. nåväl dagen har i vilket fall som helst varit helt okej....
vädret har varit fint mest hela dagen, en fin höstdag. efter jobbet for jag in på affären där vår diskmaskin är köpt och fick det tråkiga beskedet att garanti tiden gått ut och nu har vi bara en trasig maskin som inte tar in vatten här hemma. det är inte annat än att köpa en ny för utan diskmaskin vill jag inte va. dem beställde hem en maskin för att jag ska få se innan jag handlar ,en billigare maskin men den kan va bra iaf för 1895 kr. väl hemma i hemmets lugna vrå så har jag som vanligt tvättat kläder ,lagat mat och nu har jag mest bara tänkt slöa och försöka sova tidigt i kväll....hoppas du haft en bra dag ,trots att du haft huvudvärk större del av dagen L. hoppas att din värk försvinner till i morgon. vilken minut som helst är det keno och jag håller tummarna att du får in en storvinst men även att jag får vinna ..hahaha....ha en bra kväll /ting

Inga kommentarer: