tisdag 1 september 2009

tisdag kväll

klockan har hunnit bli 22.10 och jag är nerbäddad i sängen med datorn framför mig...haha....så bra med en minidator ,helnöjd över mitt köp. klockan väckte mig kl 05.00 i morse jag klev upp gjorde mig klar för ännu en arbetsdag. så även denna dag har varit helt okej och vädret dessutom fint. jag kom innanför dörren hemma vid 15.50 och det var tyst i huset ingen pojke hemma ...hmm....jag ringde och fick tag i båda pojkarna dem var påväg hem ,anton hade hämtat upp oscar efter skolan....och det visste jag inte om. nåväl dem kom hem en stund efter mig. som vanligt var jag trött efter jobbet ...hahaha....kan nog bero på att jag jobbar och står i hela dan, eller ? jag hade köpt med mig palt hem det blev en snabb middag till de andra medan jag kokade ägg för att äta äggmacka och en gröttallrik. efter jag gjort det så satte jag mig vid datorn för att vänta på att tvättmaskinen tvättat klart. jag var verkligen trött runt 19 tiden och somnade en stund ...hmmm...inte bra för nattsömnen blir inte riktigt bra då ,men vad gör man då ögonlocken faller ihop.efter vilstunden har jag gjort mer sysslor och nu ska jag snart stänga av datorn för attt sova ett par timmar , för jag vill va riktigt utvilad och pigg i morgon. sov så gott/ting

Inga kommentarer: