fredag 4 september 2009

fredagkväll kl 21.50

och jag har helg nu och det känns bra med två dagar ledig. kom hem och ställde mig i duschen nästan direkt och för en stund sen kröp jag ner i sängen under täcket med min minidator som jag är så nöjd med.
den här dagen har varit helt okej och de övriga dagarna denna vecka har oxå varit bra....i helgen har jag tänkt vila mycket ,framför allt va hemma mycket.....jag har köpt en ny film män som hatar kvinnor ,få se vad jag tycker om den ,för jag har tänkt se den under helgen.eftersom jag har en ny dator måste jag fotografera så att jag kan lägga in lite bilder .
hoppas du får en bra helg där du är L. ska bli kul då vi träffas och jag får höra hur du haft det. lät som att tågresan går bra för dig. hoppas du får vinna storkovan på keno och lotto . själv har jag tänkt spela lite i morgon och vinner jag storkovan ska du givetvis få ett bidrag....haha....om du vinner vad får jag då av dig???....hahaha....du vet att jag alltid är i behov av kläder....haha....ha det bra så länge/ting

Inga kommentarer: