fredag 31 juli 2009

freadg , sista dagen i juli











ja så nu har jag redan haft två veckors semester åå vad tiden springer i väg. två veckor återstår av årets semester å tur är väl det....haha....klockan är redan 20.10 och jag har haft fullt upp hela dagen och det är först nu jag har tid att sitta ner framför datorn. hade sovmorgon till ca 09.30 på morgon sen klev jag upp. jag hade mycket energi så jag började städa (dammtorka ) och efter det fortsatte jag med att hänga tvätt ute ,bädda rent i sängen mm....puh skönt att ha gjort bort sånt tråkigt senare på dagen närmare bestämt vid 13.30 började jag med mat till hungriga pojkar här hemma. jag hittade potatis och grillkorv och resultatet blev potatismos och grillkorv och så kastade jag ihop en omelett. snabbt och enkelt....eftermiddagen har jag tillbringat i hammocken med min stickning ,håller på med tredje paret utan hjälp av någon.




jag är faktiskt ganska stolt tänka sig att till sist har jag lärt mig hälstegen , det kunde jag väl inte tro skulle inträffa....haha. tidigare i kväll tog jag mig en dusch och la mig för att vila och jag somnade och sov en timme eller nått ,skönt....




det har varit mulet och solligt om vartannat hela dagen men ännu ingen nederbörd , det är tur för min tvätt som hänger ute på tork.




jag har ikväll vunnit 30 kr på keno ,om jag inte kollat fel.....alltid något..... nu ska jag se till att lägga in lite bilder. ha det gott




1 kommentar:

Anonym sa...

tjena har varit på loppisen hela dan imorrn har dom lovat regn då får det nog vara ska vinna på lottot imorrn hadde jag tänkt man får hoppas sov gott ring i morrn om du vill höra om det är nån loppis men dom lova regn hyyyyva så tråkigt