fredag 24 juli 2009

en shoppingdag...

i stan. passar utmärkt för en mulen med endast några få droppar regn. när klockan var närmare 12 pojkarna uppstigna och magarna mätta drog vi så iväg mot luleå. roger skulle in och handla så jag följde med på ett villkor att jag fick åka in till stan och shoppa lite nya kläder när det ändå är rea. och ja jag köpte 3 par byxor, 1 tunika/klänning, 1 t-shirt, 2 linnen och underkläder.....hahaha...men var jag ska förvara kläderna vet jag inte jag har sååå knökfullt i mina skåp.nåja min shoppingdag blev bra och jag kände mig nöjd med mina fynd. 19 tiden var vi hemma och det kändes gott att få komma hem efter allt spring i affärer. det är fortfarande mulet men inget regn ännu. klockan har hunnit bli 21.15. jag har lite att plocka och fixa hemma innan jag kan riktigt slappna av med stickningen i händerna.
tack för kommentaren anonym jo fiska det vore skoj i slutet av nästa vecka då vi har kommit hem från vår lilla semester tripp. fel håll ...ja men vem vet vi kanske tar en tripp åt det rätta hållet oxå....haha...semestern är ju lång......jag hoppas du haft en bra dag och du kör försiktigt i morgon när ni beger er norrut. nu ska jag göra lite nytta sov så gott /kram

Inga kommentarer: