tisdag 28 juli 2009

tisdagmorgon kl 10.22

en ny dag och jag vaknade för ca en haltimme sen. i går kväll regnade det och åskan small men efter det så spelade vi buzz (tv spel) sen kollade vi film. klockan blev mycket innan när jag kröp i säng. Innan jag kunde somna stickade jag lite på strumpan , snart har roger ett par strumpor.
det ser lite mulet ut så även idag och jag funderar på vad vi ska hitta på.
i går blev det en shoppingdag i stan. det finns här fler affärer än vi har hemma , kul. jag köpte lite kläder åt oscar ,lite smink åt mig själv.vi avslutade dagen i stan på grillen.
jag sitter här och dricker kaffe och väntar att lillasyster ska vakna. pojkarna har gått ut en stund . jag ska nog ta och sticka lite nu men innan jag lämnar datorn ska jag kolla kenot ,hoppas jag vunnit ...ha det bra...

Inga kommentarer: