torsdag 23 juli 2009

torsdagkväll 22.30


efter jag gräddat färdigt mina limpor så åkte jag upp på berget med ett smakprov ,det var uppskattat. där var jag och surrade bort nån timme. jag har plockat och sånt och äntligen har jag hunnit slå ner rumpan för att skriva ett par rader.....min sockstick ligger prydligt och väntar så då jag varit här så avslutar jag kvällen med lite stickning...haha....jag kan inte låta den vänta så länge eftersom jag måste träna för att inte glömma bort hälstegen.

det har regnat några droppar i kväll och det är mulet ,ser ut att bli tråkigt väder i morgon ,men det gör inte så mycket eftersom lite regn är bra för marken och potatisen. kan bli en shoppingdag i morgon ..haha....sov nu så gott

1 kommentar:

Anonym sa...

hej nu är kl sent glmde nästan skriva men jag gör det imorrn kl är nu halv tolv sov gott bruttan