söndag 26 juli 2009

morgon på malmsta..

jag vaknade för tjugo minuter sen och här är alldeles tyst. lillasyster har åkt till jobbet och hela unghögen sover....tittar ut genom fönstret och inget regn ,blå himmel men det blåser i träden.
i går kväll kom vi hit upp 19.14 och blev hämtad på station för att åka en sväng sen åkte vi hem hit. vi surrade en hel del medan ungarna lekte. klockan blev närmare 00.00 då vi gick till varsitt rum för att sova. innan jag kunde somna så stickade jag lite på min stickning som givetvis fått följa med...haha....idag blir vi nog mest bara hemma jag och barnen eftersom syrran jobbar. men sen är hon ledig i några dagar och då finns det mer att göra.
okej så skönt för dig att ha kommit dig hem nu anonym ....jag tror dig då du sa du var trött efter all bilkörning...nu får du vila och sova ut så du blir som en människ igen....haha....ha en fin dag tingelingkramar

Inga kommentarer: