torsdag 30 juli 2009

en fin torsdag







idag har det varit kanonfint väder och jag känner mimg full av energi....haha....har pysslat och donat hela dagen här hemma. ååå va det känns bra att va hemma igen efter ett par dagar hemifrån. i går klev vi av tåget och roger stod där på station och väntade. vilken ordning och fint det var när vi kom hem ,skönt att inte behöva börja röja...haha...tvättkorgen var däremot ganska fullproppad ,men va gör det ....haha...jag har verkligen inte varit sysslolös denna dag. vi åkte ner på byn för att göra några ärrenden jag och lilleman och när vi kom hem så ställde jag mig vid spisen för att baka limpor (det var nästan slut matbröd) sen lagade jag middag kyckling ,ris och currysås. oscars middagstips.



Nu har klockan blivit 19.20 jag har varit med dricka och glass till anton ,som jobbar här i narheten och kom hem för en stund sen. solen lyser och det är fortfarande varmt och skönt ute. hammocken har jag provlegat i en stund sen överlät jag platsen till roger som var trött efter jobbet. undrar just om jag vunnit på keno ikväll ,bäst att jag kollar...



men innan jag gör det så ska jg leta fram lite kort från då vi var bortresta jag och lilleman. ha det bäst kram kram

Inga kommentarer: