lördag 25 juli 2009

godmorgon


solen lyser men det blåser ,kanske inte så varmt i luften som mätarn i solen på väggen visar. jag har slagit ner rumpan här med min vän kaffekoppen ,mums. klockan är 08.42 och jag har varit uppe sen en halvtimme tillbaka. jag har startat tvättmaskinen och plockat lite som jag alltid gör...

idag åker ju jag och lilleman bort ett par dagar ,ska bli kul ändå att göra nåt annat. roger och anton får det lugnt och kan va och skruva i lugn o ro på kvällarna då dem varit på jobbet.

lilleman klev upp en stund före mig ,kan tänka mig att han har lite pirr i magen. de andra sover gott och jag funderar på att sticka lite på strumpan.

spelar keno gör jag varje dag men ingen större vinst har det blivit...snyft. skulle behöva få vinna lite för det kostar att ha semester.....haha..... hoppas bilresan hem går bra L . nu ska jag lyfta rumpan och ta min stickning ha det bra så länge kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej på dej nu har jag landat 95mil enkel väg tog 10 timmar o köra man är ganska mör kan jag säga dej hoppas inte det regnar nu i gällivare så ni kan va ute vi får höras sen ha det bra gnorkl

Anonym sa...

det där gnorkl va ju lösen ordet tror jag är för trött ha ha kl ä nu 20 24 hälsa din syrra nu går jag o brottas med john blund