onsdag 29 juli 2009

onsdag morgon

blev väckt av min syster för en timme sen , har hunnit duscha och fixat till mig. sista dagen på vår minisemester och vädret är lite tråkigt ,mulet och lite kallt ,sitter här och småhuttrar...brr....ska bli gott att komma hem hoppas det är varmt och skönt där nere.syster min jobbar ett par timmar så vi är nog mest bara här hemma och får timmarna att gå.klockan är nu 09.30 och det är fortfarande tyst i huset. jag sitter här vid datorn och har kaffekoppen bredvid mig. jag tog med med mig kameran men har inte kommit ihåg att använda den så mycket ....typiskt mig...haha....
jag funderar jag är nog lite konstig ....hur kan man längta hem till en massa måsten som tex städning ,tvättning och allt annat som ska göras....hmm.....men nu känner jag en viss hemlängtan efter ett par dagar borta och lilleman har nog längtat hem mer än jag och han som tyckte innan vi åkte att vi skulle va borta för få dagar....undrar om jag vunnit på keno ,måste kolla. ha det gott .....

Inga kommentarer: