torsdag 27 september 2012

Varför?

Varför känns det så här ,tomt , tråkigt, less  och energibrist ? Känner mig upphängd o nedsläppt måste komma underfund på vad exakt det är  så att jag kan börja leva igen.har känt så här i flera dagar.....har promenerat och hållt  mig sysselsatt för att jag inte ska bli rastlös men ändå THIS FEELING.....
Kanske kan det bero på detta tråkväder eller så inte bara det......hmm.....grubbel grubbel.....kanske en förkylning p G ?.....eller så är jag bara allmänt LESS överhuvudtaget.....
Inget känns sådär jättekul, behöver ett lass med energi....
Ikväll har dem tjekväll och affärerna är öppna till kl 21 det kan nog bli en sväng ut om inget annat händer. :)
Telefonen är knäpptyst denna dag , det är SUPERTRÅKIGT.......INGA kommentarer som ger mig ett leende....
Nåja.... Det är bara att leta fram lite positiv energi.....

Inga kommentarer: