lördag 22 september 2012

En stund shopping

Trots att jag sovit alldeles för länge så har jag hunnit en del på förmiddagen :).
Drack mitt morgonkaffe sen ställde jag mig i duschen ,klädde på mig , la lite make up och sen var redo för att ranta lite. Tog en promenad ut på byn förbi apparaten som kallas minuten och därefter strosa runt i affärer ,surra lite med folk. :)
Gick in på mim för att kolla efter ett par svarta byxor. Jag hittade självklart ett par men även några toppar :) I' know I'm HOPELESS:).....men jag kan inte hjälpa att jag älskar kläder och mode.
Jag gick förbi kiosken lämnade in lotto o keno för kvällen så nu hoppas jag på en vinst. :).....
En stunds rantande så gick jag hem. Har hängt lite tvätt men passade och satte mig här med min iPad.
Anton har kommit hem och jag har fått krama om han. Oscar är hos kompis och Roger dammsugar lägenheten.
Hej så länge.....

Inga kommentarer: