måndag 24 september 2012

Middag , en sväng ,en promenad

...ja nu är jag tillbaka vid min iPad som jag fortfarande är meganöjd med.:)
Efter att ha fixat middag fläskpannkaka till Roger. Stekte en kycklingburgare till Oscar och själv käkade jag fil o flingor och en korvsnärt. Så slöade jag en stund innan vi for ut en sväng på affären och kiosken. Jag köpte några lotter. Tjugan lotter , en penninglott och en tialott.
Vi for hem och jag började skrapa de lotter jag köpt.efter  att ha skrapat lotterna ( lessnade och lämnade penninglotten då jag skrapat bara början på den) så tog jag en  kort prommis till bowlinghallen för att lämna nyckeln till Oscar. Där blev jag en stund. Jag hade tänkt ta en prommis när vi for därifrån men jag fick skjuts av en god vän så jag slutade ut min prommis och for hem för att se kvällens program underbart är kort på TV4. Jag har hängt lite tvätt och druckit en kopp te och käkat nån macka och nu är jag nerbäddad under täcket i sängen med ipaden i knät.
Snart är det dag att lägga ifrån sig ipaden och läsa min bok en stund innan jag ska sova.
I morgon är en ny dag och jag jobbar. Ser fram emot morgondagen hoppas den bjuder på nåt som förgyller min dag...;)
Summerar den här dagen .... En bra dag som började bra med en mysig morgon ......
Lite tråkigt när jag inte kan lägga in bilder här. Jag har kollat om det funkar att göra det från datorn men jag har inget mer utrymme  nåt sånt säger den den då jag försöker bifoga nån bild.....ska jag aldrig kunna lägga ut fler bilder i min blogg eller? ....TRÅKIGT....
Nåja jag kan åtminstone skriva inlägg men det vore kul att kunna kostnadsfritt lägga in bilder....
Nog tjatat om detta nu blir det att läsa min bok  sen sova o drömma sött / kram från ting

Inga kommentarer: