söndag 23 september 2012

Soliga söndag

Nu är det eftermiddag och jag har kommit hem från jobbet.Roger kom förbi butiken och när jag hade stängt så for vi på affären för att handla några saker innan vi for hem.
Roger ställde sig vid spisen medan jag tog en dusch o klädde om. När jag hade gjort det efter några minuter så ställde jag mig vid spisen , vi hjälptes åt att laga dagens middag: kokt potatis ,stekt fläsk ,korv och löksås.
Jag har suttit en stund vid datorn och gjort lite nytta sen kokade jag en kopp kaffe och intog ryggläge i soffan med min iPad i knät.
Solen lyser en fin höstdag borde ta en promenad men först lite vila ....
Nått jag inte klurat  ut är hur hittar jag mina bilder i iPad när jag vill bifoga mina
bilder i inläggen i bloggen det måste ju gå att få in bilder här tycker jag.....
nu dricka kaffe o vila. Lämna kommentarer :)..../ ting

Inga kommentarer: