onsdag 26 september 2012

inspirationskväll

slutade jobba kl 14 och gick hem. stannade av en stund  när telefonen ringde ,en god vän hörde av sig ,alltid lika uppskattat att höra din röst =) ....
sen var det bara för mig att inta platsen vid spisen....pust.....mjölkstuvade makaroner ,köttbullar i krämig sås. nu kan alla hungriga komma hem och äta när det passar för jag har gjort matlådor ,bara värma i micron. efter det så diskade jag undan. när jag kom hem från jobbet så kom jag ihåg att visst sjutton det är ju onsdag ,LOTTO kväll så när jag hade lagat mat o diskat undan hoppade jag upp på cykeln o gav järnet till kiosken......LOTTO och KENO  inlämnat ...puh....nu är jag med om chansen till att vinna ikväll....=)
laddar för en inspirationskväll med modevisning o mingel. har satt mig ner med en kopp kaffe och sen blir det ett besök i duschen och fixa till mig. kvällen startar 18. modevisning o mingel till 19.30 då är det modevisning nummer två och då går jag hem.
hej så länge.....

Inga kommentarer: