tisdag 25 september 2012

Svenska hollywoodfruar o en prommis

Rastlös är bara förnamnet på  vad jag varit hela den här tråkkvällen.....bläää ....
All energi är som bortblåst och hur ska jag göra för att få energin  tillbaka?
Slöat och sett tv , bl.a. Svenska hollywoodfruar. Tog en sen kvällsprommis för att grubbla och samla tankarna, tänka sig det var faktiskt en del folk ute inte så tomt som det kan vara.
Lite kyligt men friskt och skönt att få ny luft i lungorna.
Gick förbi in på shell för att köpa snus så att jag inte blir utan för utan snus får jag inte bli.....
Kom hem för en stund sen , här är det tyst o lugnt bara tvn som surrar. Jag sitter här ensam med min iPad , skriver och grubblar.....
Dag nummer två den här veckan är snart slut och i morgon är en ny dag.
Snart är det nog bäst jag kryper ner i sängen och försöker sova..... Sov gott ....



Inga kommentarer: