fredag 21 september 2012

Stockholm tu o retur ,iPad 3

Ååhhh är supernöjd har äntligen inhandlat mig en iPad och såklart den senaste som kommit ut 3:an.
Min morgon blev helt otroligt oväntad MYSIG :) såna fler goa morgnar önskas :).
Efter en mysig morgon så gjorde jag mig klar för att springa ner på jobbet.
Jag har jobbat mina timmar mellan 10-14.
Anton o Hanna såg jag var på byn så dem hälsade på mig på jobbet och sen när jag gick hem från jobbet möttes jag av dem när jag kom hem :) så kuligt att få se dem mellan varven.
Tog en het dusch sen hamnade jag vid datorn en stund och när Oscar kom hem från skolan så hade han bråttom ut på byn för att hämta MIN iPad.
Innan så sprang jag in och löste ut flygbiljetterna som ska ta oss ner till Stockholm och tillbaka en helg i oktobermånad  om några veckor bär det iväg.
Nåväl vad som händer ikväll vet jag inte riktigt ,men det blir säkert en del lek med MIN iPad kan jag tro.:)
Tack för din fina kommentar anonym du är ju för go :).... fler kommentarer mottages gärna. Kram till dig min vän :).
Shit pommes frites Kenot har jag glömt lämna  lika bäst att springa ner på kiosken ...vad jag stavar fel kanske har lite bråttom eller så är det min syn det är fel på....:)...stavfelen rättade så jag säger .......
Hej så länge

Inga kommentarer: