onsdag 19 september 2012

lyckas jag?

gomorron världen här är jag och ska försöka skriva ner några rader. en disig o dimmig ,grå morgon och inte alltför varmt visar mätarn.
har varit vaken typ 100 gånger den här natten och när rogers väckare startade 04.50 då vaknade jag o har inte sovit nåt sen dess.......vissa nätter är omöjliga att kunna sova.....
här utanför mitt fönster är det oljud så det är lika bra att göra annat än försöka sova.
jag försöker locka fram mitt behov att skriva av mig om jag lyckas lär visa sig.
jag har ägnat mycket tid till att grubbla på allt möjligt och vissa beslut är fattade.
har läst några horoskop denna morgon som de andra flesta morgnar. många gånger stämmer det nästan till punkt o prick. idag är en dag då det stämde in bra.
har druckit ur första mugg med kaffe och inom kort blir det mugg nummer två. min arbetsdag är mellan kl 10-14 därefter en del ärrenden och måsten. snart är det dax att klä sig o göra sig klar för en dag på arbetet......

chillnorway "float cardigan ,circle of trust chinos "lacey" och skorna från Qnuz 
kommentarer tas tacksamt emot .....=)....hej hej

Inga kommentarer: