torsdag 20 september 2012

arbete ,dagens middag o annat

tog en dusch ,sminkade mig ,klädde på mig o sprang ner på jobbet.
har jobbat mellan kl 10-14. tänka sig sååå himla kuligt o en massa folk att prata med. =).....jag ahr idag packat upp o prismärkt en massa snyggt från tina wodstrup =).....ett och annat plagg fanns det som jag vill ha =).....hejdade mig en aning ,BARA  en helt underbar tunika fick följa med hem denna dag. I'M HOPELESS ,i know.....men ingen annan än jag kan ändra mig.......
gick hem tog en het dusch ,duschning nummer två idag undrar hur många fler duschar det blir innan det är läggdax. jag älskar att få ställa mig i duschen och spola hett vatten över kroppen.
klädde på mig o gick ut en sväng för att göra diverse ärrenden och sen hem till spisen för att laga lite mat. medan maten kokade på spisen o stektes i ugnen så satt jag vid datorn för att göra lite nytta.
nu blir det slappa en stund o dricka en mugg kaffe o fundera ut vad jag ska göra i kväll....regnet det öser ner o jag hoppas det lugnar sig för jag behöver en prommis i kväll för min kropp värker så......
logik tar dig från A till B ,påhittighet tar dig hur långt som helst.......

dagens middag: ugnsstekt lax ,citronsås o kokt potatis

Inga kommentarer: