fredag 28 september 2012

Det är FREDAG :)

Till slut så blev det ändå fredag ,LOVELY :).hade mega svårt att somna i går kväll pga värk. :(
Har vaknat och klivit upp för en stund sen och har en hemsk värk i nacke , axlar och mina armar. Mina armar skakar så mycket värk har jag idag.... Måste dra ner på tempot....men det är lättare sagt än gjort......
Nåja jag biter ihop och kämpar idag är det ju fredag:) ....och jag har en del grejs att göra denna dag. Först ska jag jobba mina timmar 10-14 .  Ska ringa och greja men jag ska försöka klämma in pilates och mindfullness i eftermiddag.....
Hörde att vi har en skadad Björn i skogen nära "hemma" ,läste det i tidningen.
Hoppas  den hittas idag , för en skadad Björn är en farlig Björn.
Tack för din kommentar anonym :) alltid kul att få :)....
Nu ska jag dricka morgonkaffet..... Njut av fredagen / ting

Inga kommentarer: