söndag 30 september 2012

Regn regn o regn

Söndag den är grå o blöt...:(....riktigt tråkigt regnigt och blött ute. Lite tidigare klev jag upp denna morgon (07.40) , skönt. Här är det lugnt och tyst det vill jag ha när jag klivit upp och ska dricka mitt morgonkaffe.
Tvn är startad så riktigt tyst är det inte :).
Då kommer frågan som jag så ofta grubblar på , å vad ska jag göra idag?.....hmm nåt som är kul såklart...:)
En jäkla värk vaknade jag med jag kan behöva ta det lite lugnt idag och ladda batterierna för en arbetsdag i morgon.
Nåja nu är det söndag och jag har hela dagen ledig och jag ska bara göra sånt jag vill och orkar.
Har precis rättat lottot och tyvärr blev det ingen vinst :(. Jag får fortsätta drömma om den stora vinsten :). Nu ska jag se Nyhetsmorgon på TV4 och dricka mitt kaffe....
Karaktärsfasthet är ibland ett annat ord för tjurskallighet....
Njut av att det är  söndag:)....

Inga kommentarer: