fredag 28 september 2012

pizza ,lite av varje o en skål med...

slumrade till en stund på eftermiddagen det behövdes nog för då jag vaknade så var huvudvärken borta....jag tog en dusch o böt om. gjorde diverse sysslor ,hamnade framför tvn och då klockan var strax efter 18.30 så for vi ut och käkade ,det blev en pizza. tänka sig det var över en månad sen jag sist åt en pizza. jag är  ingen sån där som äter "junkfood" så ofta kan jag påstå.....
efter vi ätit så skjutsade vi oscar till en kompis och sen en sväng på kiosken för att lämna in diverse spel inför morgondagen. =)....håller tummarna för en vinst....=)
for hem för att en stund senare ut på "ranten" igen ,in på affären en sväng. åter hemma så blev det lite plocka o grejs ,tände ett gäng med värmeljus runt om i lägenheten och fyllde en skål med smågodis. rogivande med ljus tända och gott med godis framför tvn.
har sett lite tv och då jag bloggat blir det lite mer tv tittande innan jag bäddar ner mig. så har min kväll sett ut hittills.
nya ljuslyktor o ny blomma =)

rogivande med släckta lampor o ljus tända


några tända ljus på öppenspisen i kväll
 upptäckte tidigare i kväll att det funkar att bifoga bilder i mina inlägg igen  =).....hej hej......

Inga kommentarer: